همه ما در مقطعی از زندگی خود در مورد توییچ شنیده ایم. اما آیا می دانیم توییچ دقیقا چیست و چه کسی مالک توییچ است؟ بیایید دریابیم. مردم برای قرن ها است که بازی می کنند و در طول این قرن ها، بازی ها مخاطب های زیادی داشته اند. اگرچه بسیاری از مردم فکر می‌کنند که بازی‌های ویدیویی راه بسیار خوبی برای گذراندن وقت به تنهایی یا با افرادی است، گاهی اوقات افراد بیشتری نسبت به خود بازیکنان می‌خواهند بازی‌ها را تماشا کنند. بازی های رقابتی، حتی در عرصه حرفه ای، دهه هاست که وجود دارند. در دهه ۹۰، دنیس فونگ (Thresh) Quake و سایر بازی های تیراندازی اول شخص محبوب را با حمایت مالی بازی کرد و عنوان اولین گیمر حرفه ای را به دست آورد و دیگران نیز به دنبال آن بودند.

مالک اصلی توییچ شرکت آمازون می باشد!

امروزه بازی های بسیار بیشتری وجود دارد و ورزش های الکترونیکی حرفه ای در حال محبوب شدن هستند. راه های دیگری برای جلب توجه به بازی ها وجود دارد. گام‌های بزرگ در فناوری و رشد افراد در اینترنت – همراه با سایت‌هایی مانند YouTube – باعث شده است که برخی از بازیکنان فقط با انجام بازی در خانه صدها هزار یا حتی میلیون‌ها بیننده را جمع‌آوری کنند. سایت های پخش زنده مانند جاستین تی وی، که در سال ۲۰۰۷ راه اندازی شد، پخش روزانه بازیکنان محبوب را به واقعیت تبدیل کردند.

بازی‌های استریم آنقدر محبوب شده‌اند که بنیانگذاران سایت، جاستین کان و امت شایر، در ژوئن ۲۰۱۱ شعبه‌ای جداگانه در تلویزیون جاستین منتشر کردند. این شرکت یک سرویس پخش بازی کاملاً حرفه‌ای به نام Twitch TV را معرفی کرد. امروزه این سایت فقط توییچ نامیده می شود و شهرت آن با یک حرکت سریع در حال توسعه است. قبل از پخش رسمی Twitch TV، هر ماه ۳ میلیون مشتری منحصر به فرد داشت. امروزه بیش از ۴۵ میلیون مهمان هر ماه از سایت بازدید می کنند و هر ماه به دنبال ۹۰۰۰۰۰ توزیع کننده هستند. بالاخره مالک توییچ کیست؟ در اواسط سال ۲۰۱۴، سازمان مادر جاستین تی وی نام خود را به Twitch Interactive تغییر داد. علاوه بر این، در اواخر بهار، آمازون توییچ را به قیمت ۱ میلیارد دلار خریداری کرد وتبدیل به مالک اصلی توییچ شد.

مالک اصلی توییچ آمازون است

بخوانید: آموزش تغییر لوگوی اینستاگرام

توییچ دقیقا چیست؟

توییچ سایتی است که به مشتریان این امکان را می دهد تا ویدیوی زنده یا از پیش ضبط شده بازی توزیع کننده را تماشا یا پخش کنند، به عنوان مثال، صحنه های پشت بازی. پست‌های پلتفرم به طور منظم گفتمان صوتی پخش‌کننده را اضافه می‌کنند، و اغلب می‌توانید آن را در خود ویدیو مشاهده کنید. به همین ترتیب صحبتی برای تماشاگران وجود دارد و پخش کننده کنترل چرخه بحث را می پذیرد. بازی‌هایی که افراد توزیع می‌کنند می‌توانند از بازی‌های مستقل تاریک تا معروف‌ترین آنها را شامل شوند. می‌توانید سیستم‌های آزمایشی اصلی مانند Minecraft، StarCraft، World of Warcraft، The Sims، تیراندازهای فردی مانند Halo یا Call of Duty، استریم‌هایی از جمله بازی‌های رزمی و dashing را کشف کنید. اینجا و آنجا می توانید بازی های سبک قدیمی را کشف کنید. هیچ محدودیتی وجود ندارد.

توییچ همچنین از مناسبت‌های esports، مسابقات esports که توسط مفسران ماهر محافظت می‌شوند، پشتیبانی می‌کند. اغلب موارد ضبط شده از مناسبت های بازی را پست می کند، به عنوان مثال، E3، BlizzCon، PAX East، و PAX Prime. می‌توانید از این سایت برای پیدا کردن بازیکنان دلخواه خود، بازی‌های دلخواهتان، دریافت تصوری از بازی، یافتن بازیکنان جدید، تماشای پخش جریانی قبل از خواب یا ابتدای روز، یا آشنایی با برخی از شیرین کاری‌های بازی استفاده کنید. ممکن است در نهایت در بازی های سایت، شخصیت های پخش کننده یا اساساً در یک فضای اجتماعی قرار بگیرید.

شما نیز میتوانید با استفاده از خدمات برتر فالوور همچون خرید ویو و خرید کامنت ایرانی صفحه اینستاگرام خود را ارتقا دهید.

قوانین توییچ چیست؟

طبق قوانین مالک توییچ (آمازون)، شما باید در هر صورت ۱۳ سال سن داشته باشید و مشتریان بین ۱۳ تا ۱۸ سال باید از سایت تحت مدیریت والدین بازدید کنند. توییچ می‌تواند رکورد یا کانال شما را در صورت عدم رعایت استانداردهای آن مسدود کند. قوانین اساسی برای همه شناخته شده است: حق چاپ را قطع نکنید. تحقیر قومیتی، وحشیگری را پیش نکشید. داده های یک ماده جنسی و غیره را توزیع نکنید. مانند جاهای دیگر، سازمان سایت ممکن است سابقه شما را به دلایل ناشناخته مختل کند.

در توییچ، هر کسی می تواند ضبط های زنده یا مستند را مشاهده کند. با این حال، ثبت نام رایگان برای پخش جریانی یا شرکت در مکالمات مورد نیاز است. می توانید کانال هایی را که باید دنبال کنید بررسی کنید. همچنین می‌توانید با هزینه در کانال‌های منفرد خرید کنید. این به شما چند پاداش اضافی می دهد. حتی می توانید با توییچ پول نقد بیاورید.

نحوه استفاده از توییچ

نحوه ی استفاده از توییچ

برای مشاهده بیشتر محتوا، فقط از هر دستگاه متصل به اینترنت به وب سایت Twitch TV بروید. پس از ثبت نام، صفحه کاربری خود را با همان نام کانال دریافت خواهید کرد. مانند بسیاری از شبکه های اجتماعی، هر کانال طراحی خود را دارد، مانند یک عکس نمایه، یک نام کانال قابل ویرایش و یک توضیحات رایگان. نمادهای اشتراک‌گذاری استانداردی وجود دارد، و وضعیت جریان با نوشته آفلاین یا آنلاین در صورت پخش یا ترک ویدیو توسط مالک کانال برای مشاهده، نشان داده می‌شود.

همچنین می‌توانید آمار تعداد افرادی که کانال را تماشا می‌کنند و تعداد بازدید و مشترکین آن را مشاهده کنید. یک نوار ناوبری در سمت چپ و یک پنجره چت در سمت راست وجود دارد، مگر اینکه ویدیوی شما به صورت تمام صفحه باز باشد. بسیاری از استریمرها در یک چت و حتی در شباهت شخصی با سایر کاربران ارتباط برقرار می کنند. این سطح تعامل بین پخش کننده و مخاطب است که توییچ را به سطح تعامل اجتماعی متفاوتی از تماشای بازی دیگران می برد.

پلتفرم های قابل اجرا

این سایت به شما این امکان را می دهد که به راحتی کانال ها را با نام یا با روش ساده poke جستجو و پیدا کنید. همچنین می توانید آرشیو ویدیو را جستجو کنید. ویدیوها پس از چند روز حذف می شوند مگر اینکه مالک آنها را به عنوان “برای همیشه ذخیره شده” علامت گذاری کند. راه های زیادی برای دسترسی به توییچ و مشاهده محتوای آن وجود دارد. می توانید با استفاده از یک برنامه خاص از رایانه شخصی، کنسول بازی یا دستگاه تلفن همراه خود به سایت دسترسی پیدا کنید. توییچ چندین برنامه کاربردی برای اندروید و iOS دارد که به راحتی می توان به آنها عادت کرد. از جمله دستگاه هایی که می توانید Twitch را روی آنها تماشا کنید موارد زیر است: Playstation 4 Xbox One Xbox 360 Ouya Nvidia Shield لپ تاپ ها و رایانه های شخصی تبلت ها و تلفن های هوشمند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]