به نسبت دیگر روش های تبلیغاتی شما باید به خوبی بدانید که هزینه تبلیغات اینستاگرام تا حدودی کمتر می باشد. در صورتی که شما اطلاعات زیادی در مورد چگونگی تبلیغات موفق در اینستاگرام نداشته باشید امکان دارد که زمان و هزینه خود را هدر دهید. اگر شما قصد خرید لایک با کیفیت، خرید ویو استوری، خرید کامنت اینستاگرام و … از برتر فالوور دارید باید به خوبی در مورد هزینه هایی که مربوط به تبلیغات در اینستاگرام می باشد اطلاعات بیشتری به دست آورید.

نرخ تبلیغات در صفحات اینستاگرام بستگی به فاکتورهای متنوع دارد. بر همین اساس شما برای اینکه نرخ تبلیغات درون اینستاگرام را بررسی کنید باید فاکتور هایی که مربوط به پیج اینستاگرام تبلیغ کننده می باشد را مورد بررسی قرار دهید. شما پیش از اینکه از اینکه تبلیغات خود را به پیج های متنوع دهید باید به خوبی هدف تبلیغات خود را بررسی کنید. اینکه تنها هزینه تبلیغات اینستاگرام چقدر می شود اهمیت ندارد، بلکه مهم این مسئله است که شما از تبلیغغات بازخورد مناسبی دریافت نمایید.

نکات تبلیغات اینستاگرام

نکاتی در مورد هزینه تبلیغات اینستاگرام و موفقیت تبلیغات

اینکه شما بدانید مخاطبان تان چه کسانی هستند برای دیجیتال مارکتینگ اهمیت زیادی دارد. این مسئله که بدانید چه نوع مخاطبی درون پیج شما فعالیت می ‌کند بسیار مهم است. شناخت مخاطب در تبلیغات به شما کمک می‌ کند که متوجه شوید کدام یک از رسانه های اجتماعی برای حضور و فعالیت تان مناسب تر هستند. این مسئله که بدانید کدام تبلیغ مناسب فعالیت تان می باشد بسیار مهم است. با این فرض که یکی از روش های ارتباط پیدا کردن با مخاطبان، اینستاگرام است باید شما بدانید که تبلیغات اینستاگرام در چه دسته بندی قرار می گیرند. پیج هایی که در اینستاگرام تبلیغ می گیرند به سه دسته تقسیم می شوند، یکی از آنها پیج های پربازدید هستند، دیگری اینفلوئنسرها می ‌باشند و سومی سلبریتی ها خواهند بود.

 هزینه تبلیغات در اینستاگرام باید بدانید که در هر یک از این سه نوع صفحات متفاوت خواهد بود.

بستگی به اهدافی که شما دارید امکان دارد کار کردن با هر یک از این دسته بندی ها بازدهی مناسبی برایتان داشته باشد. برای مثال اگر شما می خواهید محصولات خود را به بازار عرضه کنید شاید همکاری کردن با سلبریتی ها برایتان مناسب‌ تر باشد. به طور کلی همکاری کردن با سلبریتی ها امکان دارد همیشه مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد. این افراد به صورت مخاطب مستقیم با مخاطبان خود در ارتباط هستند و به همین دلیل به راحتی می‌توانند محصولات شما را به دیگر افراد معرفی کنند.

پیش از اجرا کردن هر یک از کمپین های تبلیغاتی باید ارزیابی تبلیغات خود را بررسی نمایید. بدون انجام دادن این قسمت باید بدانید که هزینه هایتان را هدر داده اید. برای ارزیابی کردن عملکرد خودتان زمانی که هدف تبلیغات تان را مشخص می کنید شاخص‌ های ارزیابی عملکرد را به راحتی می‌توانید تعریف نمایید. به عنوان مثال اگر هدف شما افزایش آگهی تان است باید نظرات مخاطبان را در تبلیغات تان به شمار بیاورید. اگر لینک یکی از صفحات سایت خود را به اشتراک می گذارید باید تعیین هدف روی آن صفحه را بررسی کنید، چرا که امکان دارد افراد روی آن لینک کلیک کنند و به صفحه هدایت نشوند. این خطا در محاسبات شما اهمیت زیادی دارد. فاکتورها و عوامل زیادی روی هزینه تبلیغات اینستاگرام تاثیر می گذارد که در ادامه آنها را بیان می کنیم.

فاکتور های تبلیغات در اینستاگرام

معرفی فاکتورهای تاثیرگذار روی هزینه تبلیغات اینستاگرام

برخی از مهمترین فاکتورهایی که هزینه تبلیغات اینستاگرام را مشخص می کند و شما باید به آنها توجه نمایید عبارت هستند از :

  1. یکی از مهمترین مواردی که تعیین کننده قیمت تبلیغات در اینستاگرام می باشد تعداد فالوور اینفلوئنسر است. در صورتی که تعداد فالوور های اینفلوئنسر زیاد باشد باید بدانید که هزینه بیشتری را جهت تبلیغات از کاربران دریافت می نماید.
  2. نرخ تعامل اینفلوئنسر یکی دیگر از فاکتورهای بسیار مهم در مورد قیمت تبلیغات در اینستاگرام می باشد.
  3. حوزه فعالیت اینفلوئنسر به عنوان یکی دیگر از فاکتورهای مهم در مورد قیمت تبلیغات در اینستاگرام شناخته می شود. هر یک از اینفلوئنسر ها حوزه فعالیت شان با یکدیگر متفاوت است که بر اساس حوزه فعالیت خود قیمت مشخصی را به کاربران جهت تبلیغات ارائه می دهند.
  4. کیفیت تولید محتوا به عنوان مهمترین فاکتور مربوط به هزینه تبلیغات در اینستاگرام شناخته می ‌شود.

بخوانید: اکانت بیزنس اینستاگرام چیست؟

فاکتور های مهم دیگر

  1. انحصاری بودن حوزه مربوط به فعالیت اینفلوئنسر را باید به عنوان یکی دیگر از عوامل تاثیر‌گذار روی هزینه تبلیغات در اینستاگرام معرفی کنیم.
  2. خلاقیت در محتوا و متمایز بودن محتوای اینفلوئنسر با دیگر افراد به عنوان یکی از مهمترین عوامل شناخته می ‌شود که روی هزینه تبلیغات اینستاگرام تاثیر می گذارد.
  3. نوع تبلیغ تولید شده به وسیله اینفلوئنسر یا تبلیغ دهنده از دیگر فاکتورهای مهم مربوط به قیمت تبلیغات در اینستاگرام است.
  4. نحوه انتشار تبلیغ که به صورت پست، استوری و دیگر موارد می باشد یکی دیگر از عواملی است که قیمت تبلیغات را تعیین می کند. به طور کلی شما باید بدانید که هزینه تبلیغات در اینستاگرام به صورت پست بیشتر از استوری می باشد.
  5. تعداد تبلیغاتی که اینفلوئنسر در یک بازه زمانی مشخص انجام می دهد به عنوان یکی دیگر از فاکتورهای مربوط به قیمت تبلیغات به شمار می‌ رود.
  6. زمان و روند تبلیغ را باید عامل مهم دیگر در مورد قیمت تبلیغ در نظر بگیرید. به عنوان مثال انجام دادن تبلیغ بر اساس شروع سال جدید، روز مادر و غیره یکی دیگر از مواردی است پ که روی قیمت تبلیغات در اینستاگرام تاثیر می گذارد. در واقع شما باید بدانید که اگر در بازه زمانی مشخص تبلیغاتی مربوط به حوزه فعالیت تان انجام شود هزینه تبلیغات بالاتر می ‌رود.
  7. نوع کسب و کار و محصول شما یکی دیگر از عواملی است که تعیین کننده هزینه تبلیغات اینستاگرام به شمار می رود.

محاسبه هزینه تبلیغات اینستاگرام

روش محاسبه هزینه تبلیغات اینستاگرام

برای محاسبه کردن هزینه تبلیغات در اینستاگرام نیاز است که از بین لیست اینفلوئنسرها و همچنین پیشنهاد های متنوعی که دارند موارد مد نظر خود را انتخاب کنید و قیمتی که آنها ارائه داده اند را محاسبه نمایید. زمانی که در حال بررسی کردن و انتخاب نمودن نوع همکاری با اینفلوئنسرها می باشید، امکان دارد ساختار های متفاوت قیمتی را که هر یک از آنها برای تبلیغات در پیج خود در نظر می‌گیرند را مشاهده نمایید.

برای دوری کردن از این مسئله باید موارد زیر را در نظر بگیرید :

  1. دقت داشته باشید که باید ساختارهای مشابه را در هر یک از اینفلوئنسرها پیدا کنید و با یکدیگر مقایسه نمایید. به عنوان مثال احتمال دارد که در پیشنهادهای تمامی اینفلوئنسرها هزینه های تک استوری، پست، رشته استوری و غیره به صورت یکنواخت مشاهده گردد. شما می‌توانید برای مقایسه کردن بین دو اینفلوئنسر پیشنهادهای مشابه آنها را بر اساس دیگر فاکتورهایی که ارائه داده‌ اند با یکدیگر مقایسه نمایید.
  2. از پکیج های تخفیف باید استفاده کنید. پکیج هایی که تخفیف دار هستند به وسیله اینفلوئنسرها ارائه داده می ‌شوند که بازدهی بالایی برای شما خواهند داشت. اگر می خواهید تبلیغات مشابهی را که اینفلوئنسر در پیج خود قرار داده است را بررسی کنید باید شاخص‌های آن تبلیغ را به خوبی مورد بررسی قرار دهید.
  3. کمک گرفتن از متخصصانی که در این زمینه فعالیت می کنند یکی دیگر از نکاتی می باشد که شما زمان محاسبه کردن قیمت تبلیغات در اینستاگرام باید به آن توجه نمایید. متخصصان تصمیم‌گیری برای پرداخت هزینه به اینفلوئنسرها جهت تبلیغ را برای شما آسان تر می کنند.

 

هزینه تبلیغات اینستاگرام در دسته بندی های متنوع

بسته به این مسئله که اینفلوئنسرها در چه حوزه ای، تولید محتوا می نمایند قیمت ‌های متفاوتی را ارائه می دهند. به طور معمول اینفلوئنسر هایی که در زمینه بازی و گیم فعالیت می‌ کنند بالاترین تعرفه‌ ها را به نسبت دیگر حوزه‌ ها ارائه خواهند داد. برخی از قیمت‌ های بالا که اینفلوئنسرها ارائه می ‌دهند موجب شده است افراد از ارائه تبلیغات به اینفلوئنسرها خودداری کنند. اگر شما بودجه کمی در اختیار دارید به این معنی نمی باشد که انتخاب کردن اینفلوئنسرهای ارزان‌ تر به شما کمک می کند.

انتخاب اینفلوئنسرهای ارزان مخاطبان شما را دورتر می نماید. بنابراین اگر محدودیت بودجه جهت تبلیغات در اینستاگرام دارید باید با حساسیت بیشتری هر یک از صفحات اینفلوئنسرها را مورد بررسی قرار دهید. در این صورت می توانید هزینه تبلیغات اینستاگرام را بهینه نمایید. دسته بندی های متنوعی بین تبلیغ دهنده ها وجود دارد. هر یک از این دسته بندی ها قیمت های متفاوتی را جهت ارائه تبلیغات به کاربران ارائه می دهند.

جمع بندی

امروزه بسیاری از افراد برای اینکه کسب و کار خود را به تعداد کاربران بیشتری معرفی کنند شبکه ‌های اجتماعی را جهت تبلیغ انتخاب می نمایند. اینفلوئنسرهای زیادی در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت می‌ کنند. هر یک از آنها نرخ مشخصی را جهت تبلیغات کسب و کارهای متنوع دریافت می نمایند. شما بر اساس فاکتورهای متفاوتی که وجود دارد می توانید نرخ تبلیغ در اینستاگرام را محاسبه کنید و سپس تبلیغ کسب و کار خود را به اینفلوئنسرها بسپارید. بازدهی تبلیغ کسب و کار در اینستاگرام نسبت به بسیاری از دیگر روش ها مناسب تر و به صرفه تر می باشد، به همین دلیل بسیاری از افراد از این روش تبلیغات استفاده می کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]