ریلز اینستاگرام ویژگی جدیدی است که اینستاگرام معرفی کرده است. این یک روش کاملاً جدید برای ضبط ویدیوهای ۱۵ تا ۳۰ ثانیه‌ای با صدای اصلی است که به فید جدید در صفحه اکسپلور پلتفرم اینستاگرام اختصاص داده شده است. Reels تلاش فیسبوک برای رقابت با تیک تاک است که یکی دیگر از پلتفرم‌های محبوب ایجاد ویدیو است. اگر دوست دارید بدونید که ریلز اینستاگرام چیست با من همراه باشید.

فیسبوک سعی می کند بهترین ویژگی های رقابت اینستاگرام را برای ایجاد یک رسانه اجتماعی همه جانبه پیاده سازی کند. اولین اقدام این بود که اینستاگرام پس از تسلط اسنپ چت بر بازار و جذب کاربران بیشتری با استوری های خود، قابلیت “Story” را راه اندازی کرد. اکنون، آنها از تکنیک مشابهی برای به دست آوردن کاربران بیشتری از برنامه پرطرفدار تیک تاک از Reels (ریلز) استفاده می کنند. ریلز اینستاگرام برای بیش از ۴۰ کشور در دسترس هستند و با دریافت پاسخ‌های مثبت از سوی اینفلوئنسرها و کاربران معمولی، همچنان در حال رشد هستند. بنابراین، بیایید سعی کنیم بفهمیم که ریلز ایسنتاگرام چیست و چگونه می توانید یک ریلز در اینستاگرام ایجاد کنید! 

ریلز اینستاگرام دقیقا چیست؟

مانند تیک تاک، ریلز اینستاگرام راهی برای ایجاد ویدیوهای کوتاه سرگرم کننده و خلاق با ابزارهای نوآورانه است. با افزودن جلوه‌های ویژه، متون، استیکرها، صدا یا ویدیوهای دیگر می‌توانید به راحتی آنها را ویرایش کنید. پس از آن، هر زمان که احساس آمادگی کردید، می‌توانید ریلز های خود را در استوری‌های خود منتشر کنید (با این گزینه می‌توانید ریلز های خود را به مدت ۲۴ ساعت خود تبلیغ کنید). به این ترتیب، فالوورهای شما هر زمان که بخواهند به آنها خواهند رسید.

تیک تاک یک صفحه برای شما دارد که به شما امکان می دهد محتوای جدیدی را برای لایک کردن و اینفلوئنسر هایی که باید دنبال کنید پیدا کنید. اینستاگرام با نشان دادن ریلز در صفحه اکسپلور، همین کار را انجام می دهد. تفاوت واقعی این است که اینستاگرام می‌تواند کلیپ‌های ویدیویی از اینفلوئنسر هایی که دنبال می‌کنید و دیگر ریلز ها و پروفایل‌های محبوب روی پلتفرم را به شما نشان دهد.

الگوریتم ریلز یک راز است، اما به نظر می رسد بسیار شبیه به تیک تاک است. اقدامات اساسی شما در برنامه بر ریلز های برجسته شما تأثیر می گذارد، مانند محتوایی که دوست دارید، افرادی که دنبال می کنید، مکان و نظراتی که می دهید. خواه یک خالق معمولی باشید یا در تیم بازاریابی یک برند، ریلز ها فرصتی عالی برای شماست تا خود را به مخاطبان جدید نشان دهید و به طور بالقوه نرخ موفقیت استراتژی بازاریابی خود را افزایش دهید. بدون شک، ریلز ها به شما کمک می‌کند تا لایک‌ها و فالوورهای بیشتری دریافت کنید، زیرا اینستاگرام با یک میلیارد کاربر فعال، تقریباً به اندازه کاربران تیک تاک فعال است. تمام تلاش خود را بکنید تا با محتوای منحصربفرد خود خاص شوید و با استفاده از استعدادهای خود جذابیت بیشتری ایجاد کنید! فکر کنم تا الان متوجه شدید که ریلز اینستاگرام چیست. 

ریلز اینستاگرام چیست؟

چگونه ریلز اینستاگرام بسازیزم؟

اکنون که می دانیم ریلز اینستاگرام چیست، می توانیم روی ایجاد آنها تمرکز کنیم. اگر مراحل را دنبال کنید در این قسمت توضیح خواهم داد. شما به راحتی می توانید خودتان ریلز ها را به اشتراک بگذارید و با محتوای خلاقانه جدید خود سرگرم کنید . فالوور جذب کنید! در اینجا نحوه انجام این کار آمده است: ایجاد و به اشتراک گذاری قرقره ها دارای سه مرحله اصلی است. آنها عبارتند از:

اینستاگرام را باز کنید و به دوربین استوری بروید. وقتی به دوربین استوری می روید، می توانید نماد ریلز را در پایین، نزدیک گزینه استوری پیدا کنید.

فیلم خود را بگیرید. می توانید چندین ویدیو بگیرید و آنها را در حلقه های خود ترکیب کنید. با بررسی نوار پیشرفت می توانید طول ویدیوهای خود را مدیریت کنید.

ویدیوی خود را ویرایش کنید. شما می توانید تایمر را تنظیم کنید، سرعت فیلم را تغییر دهید و آن را تراز کنید. فیلترها و موسیقی را انتخاب کنید. برای ایجاد ریلز، باید حتما این کار را در دوربین استوری انجام دهید. قبل از اینکه استوری خود را ضبط کنید، فیلترها و موسیقی را از برچسب ها نیز انتخاب کنید.

ویدئوی خود را به اشتراک بگذارید. اشتراک‌گذاری یک ریلز با استوری‌های معمولی کمی متفاوت است. شما این امکان را دارید که کپشن و هشتگ اضافه کنید. همچنین می توانید تامب نیل(ریز عکس)  برای ویدیو انتخاب کنید. هنوز متوجه نشدید؟ در اینجا توضیح دقیق تری در مورد نحوه اشتراک گذاری یک ریلز در اینستاگرام آورده شده است:

موزیک و فیلتر خود را انتخاب کنید

برای شروع ایجاد ریلز، باید دوربین استوری را در اینستاگرام با کشیدن انگشت به سمت راست در حالی که در صفحه پروفایل خود هستید باز کنید (که باعث می شود دوربین از سمت چپ برنامه نمایش داده شود) و نماد ریلز را در دوربین انتخاب کنید. قبل از شروع ضبط، می‌توانید ریلز اینستاگرام خود را از کتابخانه موسیقی اینستاگرام یک آهنگ مناسب پیدا کنید یا صدای اصلی خود را ضبط کنید و ریلز های خود را با آن به اشتراک بگذارید.

نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که اگر صدای اصلی خود را ضبط کنید و ریلز های اینستاگرام خود را به اشتراک بگذارید، صدای اصلی شما برای همه قابل دسترسی می شود و آنها می توانند از صدای اصلی شما در حلقه های خود استفاده کنند. از آنجا می توانید تایمر خود را تنظیم کرده و با هندزفری ضبط کنید. شمارش از ۳ آغاز می شود و تایمر شروع می شود. می‌توانید فیلترهایی را از گالری فیلتر با تعداد زیادی فیلتر با جلوه‌های AR انتخاب کنید یا از ابزارهای ویرایش برای خلاقیت بیشتر در ریلز های اینستاگرام خود استفاده کنید. قبل از شروع ضبط، می‌توانید انتخاب کنید که در چه قسمت‌هایی از ویدیو یا صدا سرعت آن را کم یا افزایش دهید تا مطمئن شوید که به طور کلی ریلز های سرگرم‌کننده ای در اینستاگرام ایجاد می‌کنید.

همچنین بخوانید: آموزش آهنگ گذاشتن روی استوری اینستاگرام

فیلم بگیرید

مرحله دوم، زمان ضبط ریلز های اینستاگرام شما است. این فرآیند دقیقاً مانند ضبط ویدیو برای استوری اینستاگرام شما است. نوار پیشرفت را در بالای صفحه خود خواهید دید که مدت زمان ریلز شما را نشان می دهد.

می‌توانید با ضبط چندین ویدیو، ضبط هر ویدیو در یک زمان، یا استفاده از ویدیوهای ریلز دوربین خود، ریلز ها را ایجاد کنید. پس از اتمام ضبط، می‌توانید از ابزارهای طراحی استفاده کنید و متن اضافه کنید تا ریلز های خود را حرفه‌ای‌تر یا سرگرم‌کننده‌تر جلوه دهید. در نهایت، گزینه ای برای انتخاب قسمتی از ویدیو که می خواهید متن یا نقاشی ظاهر شود وجود دارد.

چگونه ریلز اینستاگرام را منتشر کنیم

ویدیو را منتشر کنید

اکنون که ضبط و ویرایش را به پایان رساندید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که ریلز اینستاگرام خود را به اشتراک بگذارید. ریلز های اینستاگرام فرآیند اشتراک‌گذاری دقیقی با گزینه‌هایی مانند افزودن کپشن یا هشتگ یا ویرایش تامب نیل ها دارند. اگر انتخاب می کنید که یک حساب عمومی داشته باشید، می توانید ریلز خود را در بخش اکسپلور به اشتراک بگذارید. که شانس موفقیت ریلز های شما را افزایش می دهد. با این حال، اگر از یک حساب خصوصی استفاده می کنید، اینستاگرام فقط ریلز های شما را در فید اصلی شما به اشتراک می گذارد. افرادی که شما را دنبال نمی‌کنند نمی‌توانند از صدای اصلی از  ریلز های اینستاگرام شما استفاده کنند و اجازه اشتراک‌گذاری ریلز های شما را نخواهند داشت.

چگونه با استفاده از ریلز ایمپرشن خود را افزایش دهیم؟

ریلز ها می توانند برای تعامل بیشتر و رشد حساب خود در اینستاگرام بسیار مفید باشند. درست مانند استوری ها و پست ها، می توانید نظرات، بازدیدها و لایک ها را دریافت کنید. اگر یکی از اولین کسانی هستید که از ریلز استفاده می‌کنید، پس خوش شانس هستید. ریلز به نوعی یک ویژگی جدید است و کسانی که اولین بار از آن استفاده کردند این شانس را داشتند که ریلز های خود را در صفحه اکسپلور قرار دهند. از آنجایی که آنها این کار را انجام داده اند، بازدیدهای بیشتر از آن چیزی که هر کسی تصورش را بکند داشته اند.

نتیجه

ما در این مقاله در رابطه با این که ریلز ایستاگرام چیست و چگونگی کاربرد آن صحبت کردیم. همچنین نحوه ی منتشر کردن آن را نیز به شما عزیزان آموختیم. همچنین اگر دوست دارید اکانت اینستاگرام خود را ارتقا دهید می توانید از سرویس های برتر فالوور همچون خرید ویو پست و خرید لایک IGTV استفاده کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]