اینستاگرام یک پلتفرم شبکه اجتماعی و اشتراک گذاری رسانه محبوب است که از سال ۲۰۱۰ وجود داشته است. این شبکه توسط کوین سیستروم معرفی شد و تا سال ۲۰۱۲، زمانی که فیس بوک آن را خریداری کرد، به یک شبکه بین المللی عظیم تبدیل شد.تقریباً بخشی از زندگی ما است، این برنامه به کاربران خود اجازه می دهد تا به انواع تصاویر و ویدیوها دسترسی داشته باشند و حداقل چند ساعت از زمان ما در هر روز مصرف می کند. علاوه بر اینکه می‌توانیم همیشه آنچه را که در سراسر جهان اتفاق می‌افتد، ببینیم، همچنین راهی برای حفظ ارتباط با افرادی است که دنبال می‌کنیم و زندگی آنها. به عنوان اپلیکیشنی که بسیار استفاده می کنیم، چشمان ما با لوگو و طراحی آن آشناست. بنابراین، چه زمانی تغییر لوگوی اینستاگرام اتفاق افتاد و لوگوی قدیمی اینستاگرام چگونه بود؟

چرا لوگوی اینستاگرام تغییر کرد؟

وقتی اینستاگرام برای اولین بار منتشر شد، عمدتاً برای فیلترها و افکت های اصلی خود استفاده می شد. اما در طول سال‌ها، مردم روش استفاده از آن را تغییر دادند و لوگو نشان‌دهنده پلتفرم بزرگ رسانه‌های اجتماعی که به آن تبدیل شده بود را نشان نداد. پس از راه اندازی لوگوی جدید، رئیس طراحی اینستاگرام، ایان اسپالتر اظهار داشت که لوگوی قدیمی نشان دهنده جامعه نیست و آنها متوجه شدند که می توانند بهتر عمل کنند.

زمان تغییر لوگوی اینستاگرام

بیشتر بخوانید:بستن کامنت ها در یوتیوب

اینستاگرام چه زمانی لوگوی خود را تغییر داد؟

اینستاگرام به طور رسمی لوگوی خود را در ۱۱ می ۲۰۱۶ در هر دو دستگاه IOS و Android تغییر داد.به عنوان اپلیکیشنی که مردم هر روز از آن استفاده می کنند، لوگوی جدید اکنون بسیار آشنا است و تقریباً همه به آن عادت کرده اند.صادقانه بگویم، ما فکر می کردیم که طراحی به سمت بهتر شدن تغییر کرده است. با این حال، بسیاری از مردم در ابتدا آن را دوست نداشتند.

تغییرات زیادی در طراحی، طرح رنگ و ظاهر کلی آن ایجاد شده است. اما اینستاگرام دوربین را به عنوان لوگوی خود نگه داشت، که نمادی است که مردم با برند مرتبط می‌کنند.لوگوی جدید تنها ۴۵ دقیقه طول کشید و طراحی آن را به Cole Rise سفارش دادند.با این حال، تیم مدیریت حدود ۶ ماه طول کشید تا بتوانند طراحی و سایر جزئیات را کامل کنند.

پس از راه‌اندازی لوگوی جدید، اینستاگرام احساس کرد که به بهترین شکل نشان‌دهنده نوع پلتفرم رسانه اجتماعی است که به آن تبدیل شده است.بسیاری از مردم از این تغییر عمده انتقاد کردند و گفتند که این تغییر ناقص است و آن را دوست ندارند. با این حال، تبلیغات زیادی ایجاد کرد.از تک تک کاربران گرفته تا منابع خبری اصلی گرفته تا افراد مشهور و نام‌های بزرگ در صنعت، همه در مورد آن صحبت کردند و دو سنت خود را در مورد اینکه چگونه هیچ‌کس نمی‌خواست این تغییر اتفاق بیفتد، پرداختند.

نحوه تغییر لوگوی اینستاگرام

اما علیرغم بازخوردهای منفی، اینستاگرام روی تصمیم خود ایستاد. شرکت بزرگی که امروزه به آنها تبدیل شده‌اند فقط ثابت می‌کند که تغییر طراحی لوگوی آن‌ها یکی از بهترین تصمیم‌هایی بود که تا به حال گرفته‌اند.

لوگوی اینستاگرام قبل از این چگونه بود؟

ممکن است برخی از شما به یاد داشته باشید، و برخی از شما ممکن است با این برنامه جدیدتر باشید، اما تا تاریخ ۱۱ می ۲۰۱۶، لوگوی اینستاگرام دارای یک دوربین پولاروید یکپارچهسازی با رنگ قهوه ای مایل به بژ با نوار رنگین کمانی در بالا بود. لوگوی اینستاگرام تغییر کرد، اما ایده رنگارنگ و دوربین پولاروید با مقایسه این دو لوگو باقی ماند، اما خود “رنگین کمان” حذف شد.

عناصر طراحی لوگو اینستاگرام

امروزه اینستاگرام چیزی فراتر از یک اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس است. ادغام اشتراک‌گذاری ویدئو، شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات، آن را به یکی از اعتیادآورترین اپلیکیشن‌ها در جهان تبدیل کرده است. به قدری سودمند شده است که افراد مشهور و تبلیغ‌کنندگان نمی‌توانند از آن به اندازه کافی استفاده کنند.

لوگوی اینستاگرام، از همه نشانه ها، عنصر طراحی خود را از دست نداده است. مربع و دایره اریب کنونی همچنان نمایانگر دوربین قدیمی پولاروید است. این عنصر از لوگوی اینستاگرام نشان دهنده تمرکز، نوستالژی، جوانی و خاطرات است. به اشتراک گذاری لحظات رنگارنگ با دوستان و عزیزان از همان ابتدا مورد توجه برنامه بوده است.

لوگوی IG همه چیز در مورد رنگ ها است. صاحبان برنامه هرگز این را از جهان پنهان نکرده اند. عکس‌ها و فیلم‌ها منابع اصلی رنگ‌ها هستند زیرا محتوای خود را از طبیعت می‌گیرند. بیشتر رنگ‌های لوگوی اینستاگرام رنگ‌های گرم هستند که نشان‌دهنده اشتیاق و انرژی هستند.

خوب، بیایید از یان اسپالتر، رئیس طراحی اینستاگرام بشنویم: «رنگ همیشه بخش بزرگی از اینستاگرام بوده است – شما آن را در لوگوی برنامه کلاسیک، فیلترها و عکس‌ها و ویدیوهای انجمن می‌بینید. وقتی شروع به تجسم مجدد رنگین کمان کردیم، گزینه های حداقلی بیشتری را بررسی کردیم، اما در نهایت برای تکمیل گلیف به گرما و انرژی بیشتری نیاز داشتیم. در حالی که لوگو دریچه ای رنگارنگ برای ورود به برنامه اینستاگرام است، پس از ورود به برنامه، ما معتقدیم که رنگ باید مستقیماً از عکس ها و ویدیوهای جامعه بیاید.

دلیل تغییر لوگوی اینستاگرام

چه چیز دیگری با طراحی مجدد تغییر کرد؟

لوگو تنها چیزی نبود که ارتقا یافته بود. طراحی همچنین بسیار روشن تر شد و ظاهر تازه تری به برنامه داد. رنگ لوگوی اعلان از نارنجی به قرمز تغییر کرد. اینستاگرام با داشتن تضاد سیاه و سفید، تجربه درون برنامه ای تمیزتری داشت. این تغییرات همچنین بیشتر به فیلم ها و تصاویر ارسال شده توجه می کند تا موضوع برنامه. به عنوان یک پیشرفت دیگر، اینستاگرام دکمه‌های جستجو، فعالیت دوربین، دکمه‌های هوم و پروفایل را در برنامه تغییر داد و با لوگوی جدید مطابقت داشت.

شما نیز میتوانید با استفاده از خدمات برتر فالوور همچون خرید فالوور با کیفیت و خرید لایک ایرانی با کیفیت صفحه اینستاگرام خود را ارتقا دهید.

نتیجه گیری تغییر لوگوی اینستاگرام

در این مقاله به بررسی لوگوهای قدیمی و جدید اپلیکیشن محبوب رسانه های اجتماعی به همراه اطلاعات مربوط به زمان تغییر لوگوی اینستاگرام پرداختیم. ما به تحول و تکامل برنامه در طول سالها نگاه کردیم و در عین حال کمی خاطرات را مرور کردیم. امیدواریم پاسخ سوالات خود را در مورد تغییرات لوگو و طراحی اینستاگرام پیدا کرده باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]