استفاده کردن از برنامه های اجتماعی مانند اینستاگرام دلایل متفاوتی دارد. در صورتی که هدف شما از استفاده اینستاگرام کسب درآمد باشد باید به خوبی در مورد اکانت بیزنس اینستاگرام اطلاعات کافی به دست بیاورید. امروزه بسیاری از افرادی که اقدام به خرید فالوور با کیفیت اینستاگرام، خرید لایک ارزان، خرید فالوور ارزان و … از برتر فالوور می نمایند باید به خوبی با بیزینس اکانت آشنایی داشته باشید. در واقع اگر آنها خرید فالوورهای زیادی را انجام دهند ولی با امکانات بیزینس اکانت آشنایی نداشته باشند نمی توانند به خوبی اینستاگرام خود را مدیریت کنند و درآمد خوبی به دست آورند.

ویژگی های زیادی برای مدیریت کردن درآمد درون اینستاگرام وجود دارد. بیزینس اکانت از آنجایی که ابزارهای زیادی را جهت آنالیز و تبلیغات پیشنهاد می دهد گزینه مناسبی است. شما باید با بخش های متنوع آن آشنایی داشته باشید. بیزینس اکانت اینستاگرام را تحت عناوین دیگری مانند نمایه کسب و کار اینستاگرام معرفی می‌ کنند. در واقع شما باید بدانید که نمایه کسب و کار یک قابلیت رایگان می باشد و به وسیله اینستاگرام به آن دسته از اکانت ‌هایی پیشنهاد می ‌گردد که می ‌خواهند حسابشان را به عنوان حساب کسب و کار معرفی کنند. صاحبان این دسته از پیج ها می توانند با اکانت تجاری شان در اینستاگرام کسب درآمد مناسبی داشته باشند.

استفاده از اکانت بیزنس اینستاگرام

گزینه های مربوط به اکانت بیزنس اینستاگرام

اکانت بیزنس اینستاگرام نسبت به بسیاری از اکانت های شخصی دارای گزینه های بیشتری می باشد. گزینه های بیشتر اکانت بیزینس مربوط به تجزیه و تحلیل رفتار کاربران، تبلیغات، گزینه‌ های تماس و غیره می باشد. هر یک از شبکه‌ ها به دنبال ارائه دادن بستر هایی می باشند که مشاغل و کاربران متفاوت بتوانند به بهترین نحو ممکن برای کسب و کار خودشان تولید محتوا داشته باشند. آنها می خواهند که شبکه، یک برنامه از بازخورد مخاطبان داشته باشد که به وسیله آن برنامه رفتار مخاطب جهت افزایش فروش تجزیه و تحلیل گردد.

اینستاگرام یکی از برنامه های اجتماعی به شمار می رود که امکان تبدیل کردن اکانت شخصی را به اکانت بیزینس دارد و برای بسیاری از کاربران این قابلیت را فراهم کرده است. شما باید به خوبی بدانید که اکانت در اینستاگرام به سه دسته تقسیم می‌ شود. اگر می‌خواهید خرید کسب درآمد در اینستاگرام داشته باشید باید اکانت بیزینس اینستاگرام را انتخاب کنید. امکانات اکانت بیزینس را باید بشناسید و برای کسب درآمد بیشتر از این امکانات نهایت بهره برداری را دریافت نمایید. در ادامه برخی از ویژگی ها و امکانات اکانت بیزینس در اینستاگرام را معرفی می کنیم.

ویژگی اکانت بیزنس اینستاگرام

ویژگی های اکانت بیزنس اینستاگرام

شما برای اینکه در بین انواع اکانت اینستاگرام، اکانت بیزنس اینستاگرام را انتخاب کنید باید به خوبی با ویژگی ها و مشخصات این اکانت آشنایی داشته باشید. برخی از ویژگی های این اکانت عبارت است از :

  1. در اکانت بیزینس باید بدانید که حریم خصوصی وجود ندارد، همه اطلاعات شما عمومی خواهد بود.
  2. یکی از ویژگی‌ های دیگر مربوط به اکانت بیزینس این است که دارای گزینه های تماس با ما می باشد. در صورتی که شما در اکانت شخصی این گزینه را مشاهده نمی کنید.
  3. آنالیز و تحلیل یکی از دیگر ویژگی ها و مشخصات اکانت بیزینس است.
  4. امکان مدیریت کردن پیام های دریافتی درون دایرکت در اکانت بیزینس وجود دارد.
  5. انتشار خودکار انواع استوری و پست در اکانت بیزینس مشاهده می شود.
  6. افزودن دکمه های مربوط به رزرواسیون و قرار ملاقات به پروفایل به عنوان یکی از مهمترین ویژگی های اکانت بیزینس شناخته می شود.
  7. محتوای مارک دار درون اکانت بیزینس وجود ندارد. در صورتی که درون اکانت های دیگر محتوای مارک دار مشاهده می شود.
  8. تبلیغ برندهای متنوع در اکانت بیزینس انجام می ‌شود.
  9. مشاهده محتوای قرار داده شده در اکانت بیزینس درون فیس بوک نیز وجود دارد.
  10. مشاهده تحلیل آنفالو و فالو یکی دیگر از قابلیت ها و ویژگی های اکانت بیزینس به شمار می ‌رود.
  11. شما روی اکانت بیزینس خود می توانید تبلیغات داشته باشید. در واقع این ویژگی یکی از مهمترین ویژگی های کسب درآمد درون اکانت بیزینس است.

بخوانید: مالک اینستاگرام کیست؟

امکانات بیزنس اینستاگرام

امکانات اکانت بیزنس اینستاگرام

بسیاری از افرادی که می خواهند از اکانت بیزنس اینستاگرام استفاده کنند باید به خوبی در مورد امکانات این اکانت اطلاعات بیشتری به دست آورند. برخی از مهمترین و اصلی ترین امکانات اکانت بیزینس عبارت است از :

۱٫ دکمه تماس با ما

دکمه تماس با ما یکی از مهم ‌ترین امکانات اکانت بیزینس می باشد. این دکمه اطلاعات تماس مانند آدرس، ایمیل، شماره تلفن، موقعیت جغرافیایی و غیره را در اختیار مخاطبان تان قرار می دهد. با افزودن این قابلیت به پروفایل تجاری خود کاربران قادر هستند که به سه قابلیت دسترسی داشته باشند. اگر شما زمان تبدیل اکانت خود به اکانت تجاری و اطلاعاتی که مربوط به این بخش می باشد را تکمیل نکنید در حالت پیش فرض باید بدانید که این دکمه روی پروفایل شما ظاهر نمی ‌شود.

شما می توانید بعد از انتخاب  اکانت بیزنس اینستاگرام با انتخاب کردن گزینه ادیت پروفایل به بخش کانتکت آپشن بروید و اطلاعات تماس خود را را وارد کنید. بعد از آن اطلاعات در پروفایل نمایش داده خواهد شد. شما می توانید آدرس شرکت و محل کسب و کار خود را در این قسمت وارد نمایید. همچنین شماره تلفن و شماره ایمیل در این قسمت قرار داده خواهد شد.

۲٫ پست های تبلیغاتی

یکی دیگر از امکانات بیزینس اکانت اینستاگرام پست های تبلیغاتی می باشد. همانطور که می دانید اکانت تجاری درون اینستاگرام از نظر ظاهری تفاوت زیادی با اکانت شخصی دارد. به عنوان مثال در اکانت تجاری در کنار گزینه ادیت پروفایل گزینه پست تبلیغاتی را مشاهده خواهید کرد. این قابلیت ایجاد کردن پست های تبلیغاتی را در دسترس قرار خواهد داد. شما با استفاده کردن از این قابلیت می توانید خدمات و محصولات خود را در قالب پست های تبلیغاتی به بسیاری از کاربران تان معرفی کنید.

این قابلیت اینستاگرام ویژگی‌ ها و گزینه‌ های متفاوتی را در اختیار کاربران می‌ گذارد. به عنوان مثال شما می توانید پست تبلیغاتی خود را همراه با لینک وب سایت تان تولید کنید. در این صورت کاربران قادر هستند از طریق لینک به صورت مستقیم وارد سایت شما شوند. شما باید به خوبی بدانید که برای تولید کردن پروموشن نیاز به اکانت تجاری خواهید داشت. همچنین داشتن اکانت فیسبوک که متصل به اکانت تجاری اینستاگرام تان است لازمه استفاده از قابلیت پروموشن را فراهم می ‌کند.

۳٫ ابزارهای آنالیز پست و مخاطب

یکی از دیگر مواردی که در اکانت بیزنس اینستاگرام وجود دارد این است که پست ها و مخاطبین خود را آنالیز کنید. ابزار آنالیز پست ها و مخاطبین به شما کمک می‌ کنند که در مورد دنبال کنندگان پیج خود و افرادی که با کسب و کار شما در ارتباط هستند اطلاعات بیشتری به دست بیاورید. از این طریق می‌توانید متوجه شوید که کدام یک از پست‌ ها و استوری های تان بازدید بیشتری به دست آورده اند. این ابزار در قسمت بالای سمت راست صفحه به صورت یک نمودار نمایش داده خواهند شد.

با استفاده از این ابزار شما می توانید آمار پست های خود را به خوبی خارج سازید. دقت داشته باشید که تحلیل کردن پست ها و مخاطبین از زمانی که پروفایل خودتان را به پروفایل تجاری تبدیل می کنید آغاز می ‌شود. به همین دلیل بلافاصله بعد از تجاری کردن اکانت اینستاگرام تان آمار را نمی توانید مشاهده کنید. بخش آنالیز نیز دارای چندین گزینه می باشد که هر یک از آنها نحوه کار مشخصی دارند. این گزینه ها و نحوه کارشان عبارت است از :

۱٫ Content

در این گزینه شما می توانید نحوه عمل کرده استوری ها، پست ها و تبلیغات خود را به خوبی مشاهده کنید. در واقع این گزینه برای آنالیز کردن استوری اینستاگرام، پست اینستاگرام و غیره بسیار کاربردی و مفید می باشد. بسیاری از افرادی که کسب و کار خود را از طریق اینستاگرام دنبال می کنند و پست های تبلیغاتی می گذارند باید از این گزینه روزانه استفاده نمایند.

۲٫ Activity

این گزینه اکانت بیزنس اینستاگرام به شما کمک می‌ کند که متوجه شوید چه تعداد پیج در هر روز هفته با پیج اینستاگرام شما ارتباط برقرار کرده ‌اند. در واقع این گزینه اختیار می دهد که بازدید پروفایل کاربری تان توسط افراد دیگر را بررسی کنید. فعالیت پیج شما با استفاده از این گزینه با هفته ‌های قبل به خوبی مقایسه می شود.

۳٫ Audience

میزان افزایش دنبال کنندگان خود را در این گزینه می توانید مشاهده کنید. این بخش را به عنوان آنالیز فالوور اینستاگرام و غیره می شناسند. بسیاری از افرادی که اقدام به خریداری فالوور می کنند باید با این گزینه و نحوه کار آن به خوبی آشنایی داشته باشند. از این طریق متوجه می شوند که فالوور های خریداری شده شان در پیجی که دارند ماندگار شده اند.

جمع بندی

امروزه بسیاری از افرادی که می ‌خواهند کسب و کار خود را از طریق اینستاگرام انجام دهند باید اکانت بیزنس اینستاگرام را انتخاب نمایند. برای انتخاب کردن بیزینس اکانت اینستاگرام بهتر است با امکانات و ویژگی ‌های این اکانت آشنایی داشته باشند. در این صورت به بهترین نحو ممکن قادر خواهند بود که کسب و کارشان را در این برنامه اجتماعی دنبال کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]