امروزه، قدرت رسانههای اجتماعی فرصتهای جدیدی را هم در زندگی روزمره و هم در زندگی تجاری ایجاد میکند. هر روز صدها کسب و کار به لطف این فرصت های ارائه شده توسط کانال های رسانه های اجتماعی در حال رشد هستند. به عبارت دیگر استفاده از این فرصت ها یکی از کارآمدترین راه ها برای افزایش سودآوری شماست. امروز روی توییتر تمرکز خواهیم کرد که یکی از محبوب ترین پلتفرم ها است. فرقی نمی کند که یک کسب و کار جدید باشید یا یک برند معتبر، توییتر یکی از بهترین پلتفرم ها برای تجارت است. با تشکر از نکات استفاده توییتر برای تجارت که در ادامه به اشتراک خواهیم گذاشت، می توانید از این فرصت ها استفاده کنید و با رشد سودآوری خود را افزایش دهید. بنابراین، بدون بحث بیشتر، بیایید شروع کنیم. در اینستاگرام نیز میتوانید با خرید فالوور باکیفیت و خرید لایک ارزان از برترفالوور، صفحه خود را ارتقا دهید.
استفاده توییتر برای تجارت
ابتدا، اجازه دهید کمی در مورد اینکه چرا توییتر برای دستیابی به مخاطبان گستردهتر و رشد کسبوکارتان مهم است صحبت کنیم. در حین انجام این کار، البته از قدرت داده های آماری نیز بهره مند خواهیم شد. اول از همه، طبق داده ها، هر کاربر فعال توییتر به طور میانگین پنج برند را دنبال می کند. از هر پنج کاربر فعال، چهار نفر حداقل یک برند را در یکی از توییت های خود ذکر می کنند. شما ممکن است این شبکه را به عنوان بازاری در نظر بگیرید که در آن می توانید استراتژی های بازاریابی خود را برای افزایش سودآوری خود اعمال کنید. اما همانطور که این داده ها نشان می دهد، بسیار بیشتر از این است. زیرا فرصت های عالی برای برندها به ارمغان می آورد تا رضایت مشتری را تضمین کند. پس استفاده توییتر برای تجارت یکی از مفید ترین راه های افزایش محبوبیت میباشد.
بیشتر بخوانید:آموزش ریپلای کردن اینستاگرام
مهمترین دلیل این امر این است که پلتفرمی را ارائه می دهد که در آن برندها می توانند ۲۴/۷ با مخاطبان خود تعامل داشته باشند. این فرصت برای هر دو طرف معتبر است. هر شخصی میتواند از اینجا با یک برند در زمان واقعی تعامل داشته باشد. تنها راه برای بهره مندی موثر از این فرصت های ارائه شده توسط توییتر این است که بتوانید متمایز شوید. در اینجا، ما همچنین نکاتی را به اشتراک خواهیم گذاشت که ممکن است در این مورد به شما کمک کند. پس بیایید شروع به توضیح اولین نکته خود کنیم که اساس کار بهینه سازی شما را تشکیل می دهد.
چگونه مخاطب هدف خود را درک کنیم
پس دقیقاً به چه چیزی برای تجزیه و تحلیل با استفاده از این ابزار و سایر ابزارهای مخاطب هدف نیاز دارید؟ اول از همه، سعی کنید بفهمید که مخاطب هدف شما به طور کلی درباره چه موضوعاتی توییت می کند. به این ترتیب می توانید مشخص کنید که آنها به چه نوع موضوعاتی علاقه دارند و از چه هشتگ هایی در توییت های خود استفاده می کنند. بنابراین، می توانید توییت های خود را به گونه ای آماده کنید که توجه آنها را جلب کرده و در تایم لاین آنها ظاهر شود. در حین تجزیه و تحلیل مخاطبان هدف خود، باید توییت هایی را نیز بررسی کنید که در آن افراد درباره برند شما صحبت می کنند. بنابراین، اول از همه، میتوانید به وضوح درک کنید که شهرت برند شما در پلتفرم چگونه است.
شما همچنین می توانید تعیین کنید که از چه کلمات کلیدی و هشتگ هایی بیشتر در هنگام صحبت در مورد برند شما استفاده می کنند. در حین کار بر روی مخاطبان هدف خود، قطعاً باید دوره های زمانی را مشخص کنید که آنها در توییتر بیشتر فعال هستند. زیرا وقتی افراد در اینجا فعال نیستند، توییتها در تایم لاین آنها جمع میشوند. در نتیجه، توییتهایی که موفق شدهاید در جدول زمانی آنها قرار دهید در میان صدها توییتی که در اینجا جمع میشوند ناپدید میشوند. به همین دلیل مراقب باشید توییت هایی را که آماده کرده اید در زمانی که بیشترین فعالیت را دارند به اشتراک بگذارید.
بهینه سازی نمایه خود
بهینه سازی نمایه توییتر شما شامل چندین مرحله است. بیایید ابتدا با بیوگرافی شما شروع کنیم. بیوگرافی شما اولین چیزی است که فالوورهای شما یا هر کاربری که به صفحه شما می آیند از آنها استقبال می کند. ممکن است آن را به عنوان صفحه فرود وب سایت خود در نظر بگیرید. بیوگرافی شما همچنین یکی از مهم ترین مؤلفه هایی است که الگوریتم جستجوی توییتر هنگام رتبه بندی نتایج جستجو در نظر می گیرد. بنابراین، کلمات مناسب را برای ارزیابی محدودیت ۱۶۰ نویسه انتخاب کنید که می توانید در اینجا استفاده کنید. این بخش باید هم مخاطب هدف شما را جذب کند و هم شامل کلمات کلیدی و هشتگ های مناسب برای افزایش بیشتر باشد.
موضوع دیگری که باید به آن توجه کنید عکس پروفایل است. برندها باید از تصویر لوگوی خود استفاده کنند. از طرفی این عکس ها باید قابل تشخیص باشند. زیرا این یک موضوع مهم در اعتبار شرکت است. موضوع دیگر در مورد تصاویر، در نظر گرفتن اینکه چگونه در دستگاه های تلفن همراه به نظر می رسند. در این زمینه، باید توجه داشته باشیم که توییتر تنها از سه نوع فایل برای عکس های پروفایل پشتیبانی می کند. ممکن است آنها را به صورت زیر فهرست کنیم: PNG JPEG GIF
عکس های نمایه شما در این فرمت ها باید ۴۰۰×۴۰۰ پیکسل باشند. به هر حال، لازم به ذکر است که حجم فایل حداکثر می تواند ۲ مگابایت باشد. در حالی که ما در مورد تصاویر صحبت می کنیم، اجازه دهید تصاویر هدر را نیز ذکر کنیم. این یک بخش عالی است که در آن می توانید برند خود را همانطور که می خواهید به نمایش بگذارید. با توجه به تعطیلات و روزهای خاص می توانید تصاویری را که در اینجا به نمایش می گذارید تغییر دهید. در عین حال، می توانید این تصویر را بر اساس شرایط منحصر به فرد برند خود تغییر دهید. تنها محدودیت کاری که در اینجا می توانید انجام دهید این است که چقدر خلاق هستید. در پایان یادآور می شویم که اندازه تصویر هدر باید ۱۵۰۰×۱۵۰۰ پیکسل باشد.
کسب و کار خود را با تجزیه و تحلیل رقبای خود بهبود بخشید
رقبای شما قبلاً متوجه شده اند که توییتر چقدر بازار مهم است. به همین دلیل، احتمالاً اکثر آنها قبل از شما تحصیلات خود را در اینجا به پایان رسانده اند. اگر با این رسانه ها تازه کار هستید، کاملاً درست است که پشت آنها هستید. استفاده توییتر برای تجارت میتواند زمانبر باشد. اما نگران نباشید! این وضعیت همچنین دارای مزایایی است که می توانید فوراً از آنها استفاده کنید. اما صادقانه بگویم، این فرآیندی است که به کار سخت نیاز دارد.
حالا بریم سر کار برای بهره مندی از رقبای خود، ابتدا باید رقبای خود را که با موفقیت از توییتر استفاده می کنند، شناسایی کنید. این قسمت آسان بود. اکنون، باید محتوای بازاریابی را که آنها را به سمت موفقیت سوق می دهد در اینجا بررسی کنید. شما باید تعیین کنید که چه نوع استراتژی ها و تاکتیک های بازاریابی را در طول زمان اجرا کرده اند. همچنین، نحوه عملکرد رقبای خود را در توییتر در مورد خدمات مشتری بررسی کنید.
محتوای خود را آماده کنید
یکی از مهم ترین عواملی که ارزش حساب توییتر شما را افزایش می دهد، پست هایی است که به اشتراک می گذارید. برای این کار باید بتوانید محتوای موفقی تهیه کنید. البته برای این کار ترفندهایی وجود دارد. هنگام تهیه محتوای خود ابتدا باید شخصیت خریدار خود را در نظر بگیرید. هرچه شخصیت خریدار شما بیشتر با مخاطبان هدف شما شناسایی شود، بیشتر می توانید محتوای خود را برای جذب مخاطبان هدف خود آماده کنید. اکنون شروع به توضیح ترفندهای تهیه محتوا می کنیم.
در حین تهیه محتوای خود، باید این احساس را ایجاد کنید که در حال گفتگو با مخاطبی هستید که مخاطب آن هستید. علاوه بر این، تهیه توییتهای کوتاه و مختصر که به محتوای طولانیتر اشاره میکنند نیز پستهای شما را ارزشمند میکند. فراموش نکنید که پیوندهایی به محتوای طولانی که به آن اشاره می کنید در این توییت ها قرار دهید. برای استفاده از نظرسنجی های توییتر سوالاتی بپرسید. این یک راه موفق برای تشویق مخاطبان به مشارکت است. به این ترتیب، شما همچنین می توانید افکار ارزشمند آنها را در مورد برند، محصولات و خدمات خود بیاموزید. به لطف کانال های متقابل، می توانید محتوای ارزشمندی را که در گذشته به اشتراک گذاشته اید برجسته کنید.
شما همچنین می توانید این را به عنوان استفاده مجدد استراتژیک از محتوای ارزشمند قدیمی خود در نظر بگیرید. اگر می خواهید توییت های ارزشمندی تهیه کنید، قطعا باید از قدرت تصاویر بهره ببرید. بر اساس تحقیقات، کاربران توییتر ۸۰ درصد بیشتر احتمال دارد روی توییتی با تصویر کلیک کنند. ایجاد یک سری محتوای موضوعی یکی از بهترین ایده های توییت است. در اینجا می توانید با پیوند دادن چندین توییت که بر یک موضوع مشترک تمرکز دارند، سیل محتوای ارزشمند ایجاد کنید. بالاخره موفق شدید محتوای ارزشمندی منتشر کنید. با این حال، اگر هیچ کس نتواند محتوای شما را ببیند، کاربران توییتر نمی توانند ارزش آن را درک کنند. برای این کار، هنگام انتشار توییتها، حتما هشتگهای صحیح را روی آنها قرار دهید.
همیشه محتوای قدیمی و جدید خود را بهینه کنید
اکنون می دانید چگونه محتوای ارزشمندی برای اشتراک گذاری تولید کنید. با این حال، همانطور که اشاره کردیم، اگر کسی محتوای شما را نبیند، ارزشی ندارد. بهینه سازی محتوای خود برای توییتر به شما در این امر کمک می کند. منطق در اینجا در واقع به سادگی کار می کند. شما محتوای خود را بهینه می کنید تا افراد بیشتری بتوانند آن را ببینند. بنابراین، آنها بیشتر با آنها درگیر می شوند. هدف از وجود همه شبکه های اجتماعی است. این یک قانون طلایی است که برای متمایز شدن محتوای خود در شبکه های اجتماعی تعامل بیشتری داشته باشید. قبلا اشاره کردیم که می توانید از هشتگ ها در این زمینه بهره مند شوید.
با این حال، هنگام استفاده از آنها باید مطمئن شوید که انتخاب های درستی انجام می دهید. اساساً دو دلیل برای این وجود دارد. اولین مورد این است که توییت های شما به شما امکان می دهد از تعداد محدودی کاراکتر استفاده کنید. بله، هشتگ ها محدودیت کاراکتر توییت های شما را نیز خرج می کنند. دلیل دوم پرهیز از استفاده از هشتگهایی است که کاربران به آن علاقهای ندارند. زیرا کاربران توییتر در گذاشتن نظرات منفی روی توییتهایی که بیربط میدانند بسیار سخاوتمند هستند. این بدون شک به اعتبار برند شما آسیب می زند.
چگونگی استفاده توییتر برای تجارت، به طور خلاصه
حضور در رسانه های اجتماعی برای موفقیت تجاری برای هر برند ضروری است، زیرا رسانه های سنتی به سرعت با شبکه های اجتماعی جایگزین می شوند. امروز به یکی از سه غول این شبکه های اجتماعی پرداخته ایم. نحوه استفاده از توییتر برای تجارت را توضیح دادیم. ما در مورد بهینه سازی های لازم صحبت کرده ایم تا بتوانید از مزایای توییتر برای کسب و کار خود بهره ببرید. علاوه بر این ابزارهایی را که می توانند در این زمینه به شما کمک کنند را به اختصار و به اختصار بررسی کرده ایم. امیدواریم راهنمای ما الهام بخش شما باشد تا برند خود را در توییتر به سمت موفقیت سوق دهید.